Marked for life

Nu har jag bestämt mig! Så fort jag får ordning på ekonomin ska det tatueras. Vill ha den på samma ställe som Megan Fox.

megan_fox_tattoo

Fast med den här texten: 

If I fail
     
if I succeed
     
at least I live
      
as I believe
      
no matter what
      
they take
       
from me
      
they cant take
      
away my

 dignity 

 Men har jag lite svårt att bestämma vilket teckensnitt jag vill ha. Tror det blir nåt skrivstilsliknande. Kom med förslag! 




                                                                                                              

                                                                                                                          You wait a couple months then you will see
                                                                                                                            You'll never find nobody better then me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0