The hangover

Veckan har kanske inte varit speciellt händelserik än så länge men ändå väldigt bra. Har äntligen blivit lite piggare och varit sjukt produktiv. Framförallt har jag fått massvis pluggande gjort (!) och har nog rätt bra koll tills tentan på måndag. Dessutom har jag redan varit på gymmet 2ggr, gått 2 powerwalks, börjat avvänja mig colaberoendet och iaf "försökt" dra ner på godiset... Dessutom har denna underbara pryl flyttat in i lägenheten.



Används flitigt så magen kommer snart vara i topptrim! Igår så jag filmen the hangover. Helt min typ av humor! Antagligen för jag kände igen mig lite väl många gånger, fast kanske inte riktigt lika exremt...

.

Imorgon ska det jobbas, tränas, pluggas och lunchas med tjejorna. Kan förhoppningsvis bli potatismos, ungsstekt falukorv och kakor oxå! 





                                                                                                             I never thought I'd fall for you as hard as I did
                                                                                                        You got me thinkin' bout our life our house and kids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0